Newsletter
Home > Support > Tech Support Centre
Navigatie
 

Tech Support Centre -
Centre of Expertise

Ons nieuwe Tech Support Centre: voor al uw oplossingen

Vraag een kosteloos adviesgesprek aan

Wij begeleiden u graag bij uw project en helpen u bij vragen over diverse toepassingen.

  • Projectondersteuning: Selecteer oplossingen en producten die aan uw eisen voldoen.
  • Applicatie-ondersteuning: Combineer en integreer IT-systemen en -onderdelen op efficiënte wijze.
  • Productondersteuning: Antwoorden op technische vragen, probleemoplossingen, updates en upgrades.

Nóg meer ondersteuning: direct, lokaal en door heel Europa

Om u nog sneller en persoonlijker ondersteuning te bieden bij uw IT-projecten, bundelen we onze technische expertise in dertien Europese landen.

Bel 00800-CALLBBOX (00800-2255 2269) om in uw eigen taal contact op te nemen met een van onze meer dan vijftig speciaal getrainde applicatiespecialisten. Zij helpen u antwoorden te vinden op al uw vragen over KVM-, AV- en netwerkprojecten.

Overzicht - services van ons Tech Support Centre:

  • Meer dan vijftig applicatiespecialisten die zich exclusief met project- en klantondersteuning bezighouden.
  • Snel en een-op-een: persoonlijk contact zonder onnodige wachttijden.
  • Directe en persoonlijke ondersteuning tijdens elke fase van uw project en daarna.
  • Grensoverschrijdende ondersteuning: profiteer van ons netwerk aan technische experts door heel Europa.

Centre of Expertise: goed advies

Ons nieuwe Centre of Expertise (CoE) is een integraal onderdeel van het Tech Support Centre van Black Box: het CoE wordt bemand door ervaren, hooggekwalificeerd en specifiek hiervoor opgeleid technisch personeel en bundelt onze technische expertise in KVM, AV en netwerken, wat uniek is in deze branche. Zo krijgt u het beste advies voor individueel geoptimaliseerde toepassingen, helemaal gratis.

Het CoE is onze “speciale eenheid” en garandeert dat uw toepassing optimaal wordt geïntegreerd, op maat wordt geconfigureerd en in elke fase van uw project beschikbaar is. U kunt erop vertrouwen dat zelfs de meest veeleisende oplossingen volgens de planning worden uitgerold, met minimale inspanningen van uw kant en onafhankelijk van hun locatie.

Vertrouw op ons Centre of Expertise en profiteer van onze kennis.

Ondersteuning via de telefoon, online of ter plaatse.

Het Black Box Tech Support Centre is speciaal ontworpen om al uw vragen over KVM, AV en netwerken deskundig te beantwoorden, zonder onnodige wachttijden. Bel 00800 CALLBBOX voor ondersteuning van onze ervaren applicatiespecialisten die gedetailleerd antwoord geven op al uw vragen over onze producten en oplossingen.

Of chat online: praat rechtstreeks met een teamlid om snel en eenvoudig antwoord te krijgen op uw vragen.

Wilt u ter plaatse een livedemonstratie van onze systemen of zelfs een statusanalyse voor uw project? We verheugen ons erop met u kennis te maken en onze oplossingen te laten zien. Onze toepassingsspecialisten leiden u door elke stap van uw project, van planning tot implementatie en daarna.

Mochten onze experts ontdekken dat het toepassingsgebied van uw project binnen de expertise van een andere specialist ligt, zullen ze niet aarzelen u over te dragen aan de meest gekwalificeerde collega.

Onze trainingscentra bezoeken

We nodigen u uit een bezoek te brengen aan een van onze vier professioneel uitgeruste demo- en trainingscentra op verschillende locaties in Europa. Bezoek onze centra in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Denemarken en België en neem een virtuele duik in onze KVM- en AV-oplossingen. Krijg een beeld van onze producten en ervaar de werking, het beheer, de kwaliteit en de gebruiksvriendelijkheid van onze interfaces. Bel ons Tech Support Centre vandaag nog om een afspraak te maken.